MAJLIS KONVOKESYEN KE-30 POLITEKNIK PORT DICKSON

MAKLUMAN PENTING

Tarikh Akhir Bayaran Yuran Konvokesyen: 31 Ogos 2023 (Khamis)

Tarikh Akhir Pendaftaran Online Sistem Pendaftaran Konvokesyen: 4 September 2023 (Isnin)

TAHNIAH!!!

Politeknik Port Dickson dengan sukacitanya mengucapkan tahniah dan syabas di atas kejayaan anda dalam menamatkan pengajian
dan seterusnya menjemput anda untuk menghadiri Majlis Konvokesyen Politeknik Port Dickson Ke-30
pada 5 hingga 6 September 2023.

 

       

 
SIDANG MAJLIS KONVOKESYEN KE-30
SIDANG 1 SIDANG 2
Tarikh : 5 September 2023 (Selasa) Tarikh : 5 September 2023 (Selasa)
Masa : 7.30 pagi hingga 12.00 tengah hari Masa : 1.30 petang hingga 5.00 petang
Jabatan : Jabatan Perdagangan Jabatan : Jabatan Kejuruteraan Awam
SIDANG 3 SIDANG 4
Tarikh : 6 September 2023 (Rabu) Tarikh : 6 September 2023 (Rabu)
Masa : 7.30 pagi hingga 12.00 tengah hari Masa : 1.30 petang hingga 5.00 petang
Jabatan : Jabatan Kejuruteraan Elektrik Jabatan : Jabatan Kejuruteraan Mekanikal
PAS MASUK MAJLIS KONVOKESYEN
1. Setiap graduan hanya dibenarkan membawa masuk DUA (2) orang tetamu sahaja ke dalam dewan konvokesyen kerana tempat adalah terhad. Tetamu lain boleh mengikuti majlis melalui tayangan LED di ruang yang disediakan.

2. Pas Masuk Dewan akan diberi melalui graduan.

3. Semua graduan dan tetamu perlu mematuhi langkah-langkah pencegahan COVID-19 sebagaimana yang ditetapkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.

ETIKA MAJLIS KONVOKESYEN
Tetamu perlu berpakaian kemas dan sopan bersesuaian dengan majlis rasmi.
Lelaki - (batik / kemeja) berlengan panjang. Perempuan - kebangsaan / sopan dan tidak jarang.
Tetamu diingatkan supaya tidak membawa masuk makanan, minuman atau barangan persendirian yang boleh mengganggu perjalanan Majlis Konvokesyen.
Sila matikan atau tukar kepada mod senyap (silent mode) sekiranya membawa masuk alatan elektronik seperti telefon bimbit, tablet dan lain-lain.
Mohon kerjasama agar tidak meninggalkan dewan semasa Majlis Konvokesyen sedang berlangsung.
Tetamu dan graduan dilarang mengambil gambar/ video di dalam atau di luar dewan bagi memastikan kelancaran majlis.